Prezydent UFC Dana White potwierdził, że jedna z trzech marek odzieżowych Nike, Under Armour lub Venum będzie nowym partnerem UFC od przyszłego roku.
Umowa UFC z Reebokiem wygaśnie pod koniec tego roku, a Dana White stwierdził, że jedna z trzech wyżej wymienionych marek odzieżowych będzie kolejnym sponsorem organizacji. Będąc gościem „The Schmozone Podcast”, White zasugerował, że logo Nike, Under Armour lub Venum pojawi się na ubraniach zawodników UFC od 2021 roku.
„Oczywiście nie mogę ci tego powiedzieć, ale tak, to jedna z tych trzech firm.”
Kiedy UFC podpisało umowę z Reebokiem w grudniu 2014 roku wartą 70 milionów dolarów, miało to ogromny wpływ na zawodników, ponieważ mogli oni nosić tylko ubrania Reeboka i żadnych innych z logami innych sponsorów, gdy reprezentowali UFC podczas tygodnia medialnego oraz podczas rywalizacji w Oktagonie. Umowa weszła w życie przy okazji gali UFC 189 w lipcu 2015 roku.
Obecnie zawodnicy otrzymują pieniądze od sponsora Reeboka w zależności od tego, ile walk stoczyli w UFC. Począwszy od zawodników, którzy mają mniej niż trzy walki zarabiając $3,500 za walkę, do zawodników mających ponad dwadzieścia jeden walk zarabiających $20,000 i mistrzów zarabiających $40,000. Niektórzy zawodnicy, tacy jak Conor McGregor i Paige VanZant mieli indywidualne umowy sponsorskie z Reebokiem.
W tej chwili nie wiadomo, czy UFC zmieni ten system wraz z podjęcie współpracy z nowym partnerem. Kilku byłych zawodników UFC powiedziało, że umowa z Reebokiem była głównym powodem, dla którego opuścili UFC, określając ją jako „okropną dla zawodników” i wprowadzoną w życie po sprzedaży UFC za 4 miliardy dolarów w 2016 roku.