Dwie duże marki UFC oraz Samsung łączą siły, aby zapewnić fanom MMA zupełnie nowe doznania podczas oglądania gal największej organizacji MMA na świecie.
Dzięki wirtualnej rzeczywistości będziemy mogli oglądać za pomocą Gear VR pojedynki swoich ulubionych zawodników tak jakbyśmy byli w samym centrum wydarzeń. Rzeczywistość wirtualna jest znaną już technologią i coraz bardziej dostępną, a dzięki rozwijającym się możliwościom nie będzie ona przeznaczona tylko do gier.
W informacji prasowej Samsunga możemy przeczytać więcej o tej współpracy.
Samsung Electronics Co., Ltd. wspólnie z UFC®, X Games i Live Nation, uruchamia nową usługę VR Live Pass dla Gear VR. Teraz wybrane globalne wydarzenia sportowe i muzyczne będzie można podziwiać w wirtualnej rzeczywistości, przy pomocy Gear VR.
Transmisje VR Live Pass dla Gear VR zostaną udostępnione w aplikacji Samsung VR na początku czerwca. Dzięki nim użytkownicy Gear VR będą mogli oglądać imprezy rozrywkowe i koncerty na żywo z dowolnego miejsca na świecie. Co istotne, niedawno firma Samsung rozszerzyła dostępność platformy Gear VR do 45 krajów na całym świecie, zapewniając tym samym dostęp do najwyższej jakości wirtualnej rozrywki jeszcze większej liczbie użytkowników.
Z olbrzymią radością prezentujemy posiadaczom Samsung Gear VR nową usługę, która pozwoli im oglądać ulubione wydarzenia sportowe i kulturalne za pośrednictwem naszego niezrównanego ekosystemu wirtualnej rzeczywistości – powiedział Younghee Lee, CMO i Executive Vice President w Samsung Electronics. – Współpraca z tak istotnymi partnerami pozwoli nam przesunąć granice tego co możliwe i stworzyć nowe unikalne doświadczenia dla fanów i kibiców.
Zawsze uważaliśmy, że wprowadzenie imprez UFC do wirtualnej rzeczywistości zapewniłoby niesamowite wrażenia naszym kibicom – powiedział Ike Lawrence Epstein, dyrektor ds. operacyjnych w UFC. – Ogromnie się cieszymy, że możemy współpracować z firmą Samsung nad tym przełomowym przedsięwzięciem, które zrewolucjonizuje odbiór naszych materiałów i imprez na żywo przez widzów z całego świata.
X Games to prestiżowa impreza, nieustannie wspierająca rozwój sportów ekstremalnych – powiedział Tim Reed, wiceprezes ESPN X Games. – Od trików, których nikt wcześniej nie prezentował po pełne emocji zawody – technologia Gear VR Samsung stanowi idealny sposób na pokazywanie dynamicznych sportów widzom z całego świata.
Unikalne w skali świata transmisje na żywo zostaną zainaugurowane w czerwcu 2017 roku. Będą to między innymi:
• UFC® 212: ALDO vs. HOLLOWAY, Rio de Janeiro, Brazylia, 3 czerwca 2017: Po raz pierwszy w historii UFC, gala będzie transmitowana na żywo w rzeczywistości wirtualnej. Kibice będą mogli oglądać transmisję wysokiej jakości w 360 stopniach, a ponadto uzyskają dostęp do dodatkowych materiałów VR, takich jak nagrania sprzed imprezy i po imprezie z mistrzem UFC w kategorii piórkowej Josém Aldo oraz tymczasowym mistrzem UFC w kategorii piórkowej Maxem Hollowayem.*
• X Games Minneapolis, Stany Zjednoczone, 13-16 lipca 2017: Użytkownicy Gear VR będą mogli emocjonować się relacją z X Games w zaciszu własnego domu, oglądając najlepszych zawodników BMX i rolkarzy, takich jak Jimmy Wilkins, Chad Kerley czy Jagger Eaton, współzawodniczących z innymi podczas największej dorocznej imprezy sportów akcji.
• Koncerty muzyczne na żywo z udziałem wykonawców z różnych stron świata, Stany Zjednoczone, sierpień 2017: Fani muzyki z całego świata będą mogli zająć najwygodniejsze miejsca we własnych domach, by obejrzeć jedne z najwspanialszych, najbardziej dynamicznych i podziwianych występów muzycznych organizowanych przez Live Nation, największego organizatora imprez na żywo na świecie.
Dzięki partnerskiej współpracy, Samsung zapewni kibicom i fanom niesamowity nowy sposób na oglądanie wydarzeń na żywo bez fizycznej obecności na imprezach.
Użytkownicy Gear VR otrzymają bezkonkurencyjny „bilet” na te wydarzenia. Będą mogli oglądać sceny akcji na żywo i w ogromnym zbliżeniu, doznając zupełnie nowych wrażeń. Wszystkie te materiały będą dostępne dla użytkowników Gear VR nieodpłatnie.
Samsung stale przesuwa granice i podejmuje pionierskie działania w dziedzinie rozrywki VR w wysokiej rozdzielczości. Bardziej niż kiedykolwiek zbliża fanów do ulubionych wykonawców muzycznych, a kibiców do zawodników sportów ekstremalnych, zapewniając oszałamiające i niezwykle realistyczne wrażenia.
Informacja prasowa