Twórcy gry EA Sports UFC napisali, że nie był łatwo im zaimplementować do gry postać Bruce’a Lee z wielu powodów ale nie chcieli też tego zepsuć.
„Przeskanowano dokładnie wielu zawodników UFC oraz kilku, którzy czerpali ze stylów tradycyjnych. Wielu chciało zbudować postać Lee ale to Stephen Chan zajął się realizacją tego projektu. Ma na swoim koncie także kilku innych zawodników UFC.”
EA Sports nawiązało współpracę z Bruce Lee Enterprises która przedstawiła twórcom gry nie tylko imponujący katalog nagrań z Brucem Lee ale także wiele materiałów wideo pochodzących zza kulis.
„Pomogło to zdefiniować i uchwycić specyfikę postaci jego twarzy i ciała. Dodatkowo otrzymaliśmy materiał dzięki któremu mogliś idealnie przeskanować jego postać w trój wymiarze.”
Twórcy musieli idealnie odwzorować cechy anatomiczne Bruce’a Lee takie jak umięśnienie, elastyczność, szerokie plecy (kaptur kobry) oraz wąską talię.
„Wejście Bruce’a Lee do Octagonu wydaje się być doświadczeniem surrealistycznym ale też naprawdę rewelacyjnym. Trudno zaprzeczyć, że miał ogromny wpływ na rozwój MMA oraz ostatecznie samego UFC.
To nie wygląda jak Bruce Lee, to jest Bruce Lee przez sposób w jaki się porusza, jego postawę bojową, budowę ciała, niesamowitą szybkość, charakterystyczne ciosy oraz okrzyki.
To był zaszczyt móc stworzyć taką właśnie postać.”
Luźne tłumaczenie tekstu z EA Sports, a dla bardziej zainteresowanych polecam cały tekst
Jak to dlaczego. Przecież Bruce Lee to jedyna postać która jest w stanie pokonać JJ
Jones w końcu przegra, Glover, potem Gustaffson i Cormier; wszyscy bardzo glodni i zmotywowani 😉