Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) zaprezentował dziś grę EA SPORTS™ UFC® 4 z udziałem mistrza UFC® wagi średniej Israela „The Last Stylebender” Adesanya i aspirującego do tytułu mistrza UFC wagi półśredniej Jorge’a „Gamebred” Masvidala, jako duetu zawodników przedstawionych na okładce gry.
Gra EA SPORTS™ UFC 4 będzie miała premierę 14 sierpnia ,a już teraz można obejrzeć oficjalny zwiastun
Zamów dziś, aby otrzymać dostęp do postaci bokserów Tysona Fury i Anthony’ego Joshua, a także Backyard Customization Pack i Kumite Customization Pack
Kolejna odsłona popularnej franczyzy UFC przynosi nowe doświadczenia, które stawiają gracza i stworzonego przez nich zawodnika w centrum akcji. Wyposażone w całkowicie nowy, ujednolicony system rozwoju, poprawioną mechanikę upadków i walki w parterze, bardziej płynne kombinacje clinch-to-strike oraz możliwość doświadczenia początków sportów walki w całkiem nowym otoczeniu, UFC 4 zapewnia najbardziej realistyczne doświadczanie mieszanych sztuki walki. Gracze, którzy zamówią grę w przedsprzedaży*, mogą rozegrać jeden z najbardziej oczekiwanych pojedynków w historii sportów walki, pomiędzy mistrzami boksu wagi ciężkiej Anthonym Joshua i Tysonem Fury.
„EA SPORTS UFC 4 to najlepsza gra walki, jaką kiedykolwiek stworzono”, powiedział prezydent UFC Dana White. „Kibice mogą grać na najlepszych arenach, jak również walczyć w środowiskach Backyard i Kumite. EA SPORTS UFC 4 pozwala na grę najlepszymi sportowcami w historii UFC oraz legendami takimi jak Bruce Lee i mistrzowie boksu Anthony Joshua i Tyson Fury. To niesamowite, jak dobra jest ta gra.”
„Jestem twarzą nowej fali zawodników UFC, więc dobrze czuję się reprezentując ten sport w grze UFC nowej generacji”, powiedział mistrz UFC w wadze średniej Israel Adesanya. „Cieszy mnie, że moi kibice mogą cieszyć się grą mną, tak samo jak raduję się nią ja.”
W EA SPORTS UFC 4 zawodnik jest kształtowany przez swój styl walki, osiągnięcia i osobowość. Gracze mogą rozwijać i dostosowywać postacie poprzez jednolity system progresji we wszystkich trybach, aby w nowym trybie kariery przejść od statusu nieznanego amatora do gwiazdy UFC. Nowi w UFC 4 gracze mogą również doświadczyć czterech zupełnie nowych środowisk, w tym The Kumite, The Backyard, UFC Apex i Action Avenue, lub rzucić wyzwanie światu w nowych Blitz Battles lub Online World Championships, aby stać się niekwestionowanym mistrzem. Szczegóły, takie jak klasa wagowa i jedna z pięciu dyscyplin MMA, w tym Wrestling, Jiu-Jitsu i boks, określają sposób, w jaki walczą gracze, a ponad 1600 nowych elementów wyposażenia, ponad 120 sposobów oddania emocji i wiele innych elementów pozwala graczom na pokazanie swojej osobowości w trakcie gry.
„UFC 4 to najbardziej realistyczna gra MMA w historii”, powiedział Brian Hayes, dyrektor kreatywny EA SPORTS UFC. „Stworzyliśmy niezwykłe doświadczenie walki, które pozwala graczom tworzyć własne dziedzictwo w UFC dzięki trybowi Stwórz Gracza, odkrywać początki MMA poprzez nowe areny walk i mieć pełną kontrolę nad każdym uderzeniem i obaleniem dzięki poprawionej mechanice”.
„W MMA chodzi o więcej niż walkę o pas. Chodzi o to, kim jesteś jako osoba i o determinacji, która Cię napędza, aby awansować z nikomu nieznanych do wyprzedawanych na pniu aren na całym świecie”, powiedział Jorge Masvidal, zawodnik wagi półśredniej UFC. „Wychowałem się na podwórkowych walkach, więc ekscytujące jest dla mnie to, że ten styl walki przychodzi do UFC 4 i gracze będą mogli pokazać swoją mentalność Gamebreda”.
Zawarte w grze płynne kombinacje typu clinch-to-strike oferują bardziej autentyczne wrażenia z rozgrywki w stójce, a zmodernizowana mechanika obaleń i walki w parterze zapewnia większą kontrolę w tych kluczowych fazach walki. Niezależnie od tego, jak i gdzie grają gracze, EA SPORTS UFC 4 stawia ich w centrum każdej walki. Płynna kontrola klinczu wprowadza RPM do sztuki „klinczu”, dodając kluczowy element strategii do systemu uderzeń. RPM pozwala na pokazanie mnóstwa nowych animacji, napędzanych przez kontrolę gracza i atrybuty wojownika. Nowy system poddań został zbudowany tak, aby zaoferować graczom uproszczone doświadczenia, z większą ilością sposobów na przejście do prób poddania, przyśpieszenie finiszu lub zastosowanie uderzeń w celu ucieczki od nich.
Dodatkowo, ulepszenie Trybu Kariery wprowadza zupełnie nowy sposób tworzenia historii poszczególnych zawodników i oferuje zaawansowany proces ewolucji na czas trwania ich kariery zawodniczej. Nowa funkcja ewolucji zawodników pozwala graczom na obieranie ścieżki rozwoju ich umiejętności, ponieważ każdy cios lub wykonany rzut polepsza zawodników w tym zakresie. Budowanie Relacji pozwala na ukazanie wpływu partnerstwa i rywalizacji w UFC 4, gdzie zawodnicy mogą uczyć się zarówno od przyjaciół, jak i wrogów, aby zdobyć doświadczenie i istotne umiejętności. Gracze decydują o swojej ścieżce, co pozwala im wybierać walki, klasę wagową i rywalizację którą chcą, co zapewni, że żadne dwie kariery nie będą takie same.
EA SPORTS UFC 4 będzie dostępne na całym świecie w piątek, 14 sierpnia na PlayStation®4 i Xbox One. Gracze, którzy zamówią grę w przedsprzedaży*, otrzymają postaci bokserów Tysona Fury i Anthony’ego Joshua, a także Backyard Customization Pack i Kumite Customization Pack, zawierające przedmioty kosmetyczne. Dodatkowe korzyści** są dostępne dla graczy, którzy zakupią UFC 4 poprzez opcję w grze w UFC 3 lub UFC 2. Korzyści te obejmują 10% zniżki na UFC 4, postać legendy sztuk walki Bruce’a Lee i 500 punktów UFC.
Członkowie EA Access*** mogą uzyskać wczesny dostęp do UFC 4 od 7 sierpnia. W tym czasie jego członkowie będą mieli również możliwość wzięcia udziału w przedpremierowych wyzwaniach UFC 4, które odblokowują walutę w grze. Więcej szczegółów na stronie ea.com/ea-access. Aby uzyskać więcej informacji na temat gier EA SPORTS, w tym wiadomości, wideo, treści na blogach, oraz forach, a także aplikacje do gier, odwiedź stronę https://www.ea.com/sports. Materiały dodatkowe EA SPORTS UFC 4 są dostępne do pobrania na oficjalnej stronie prasowej EA pod adresem PRESS.EA.COM.
Informacja prasowa