KSW 48 w Polsacie liderem oglądalności w grupie komercyjnej 16-49

KSW

Transmisja w Polsacie otwartym z gali KSW 48 była najchętniej oglądaną pozycją programową w grupie komercyjnej 16-49 w sobotni wieczór, wyprzedzając nadawane w tym czasie pozycje programowe TVP2 i TVN.

Równoległa relacja w Polsacie, Polsacie Sport i Polsacie Sport Fight osiągnęła 10,8% udziału w rynku w grupie 16-49 oraz prawie 14% wśród mężczyzn w wieku 16-49. Średnia oglądalność prawie 3,5-godzinnej gali w trzech stacjach nieznacznie przekroczyła 1 mln widzów, a liczba osób, które przez minimum 15 minut oglądała wydarzenie z Lublina wyniosła 2,21 mln.

Informacja prasowa

One thought on “KSW 48 w Polsacie liderem oglądalności w grupie komercyjnej 16-49

  1. Tak wielu może też zrezygnowała z oglądania ze względu na częstotliwość nadawania reklam a było ich sporo tylko na Polsat sport fight nie było reklam no ale nie wszyscy dostęp do Polsat sport fight mają.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *